Sebenarnya bisnes homestay mempunyai keUNIKan yang tersendiri. Ini adalah kerana fleksibelnya pelanggan boleh menempah homestay dan berjumpa dengan owner pengusaha homestay. Jumpa dan bergambar dengan pelanggan sahaja tidak mencukupi kerana anda perlu mengumpulkan database secara konsisten dari pelanggan anda.
.
Perlu ke saya tulis maklumat pelanggan setiap kali check in?
.
Tak perlu sebenarnya, semua boleh di generate secara on line
je.
.
Ramai daripada pengusaha homestay tak sedar bahawa pelanggan
yang tak menempah pun boleh menempah sekiranya kita faham teknik ini. Teknik
ini saya namakan TEKNIK BUAT SALE BERTUBI2.
.
Teknik ni, ada
dikongsikan dalam ebook yang telah ditulis oleh En Faridil Atras sendiri. Bukan itu sahaja, dalam ebook
tersebut beliau ada muatkan kaedah
MARKETING yang berkesan kepada semua Pengusaha Homestay.
.Jom , kita tengok apa yang beliau maksudkan tips di atas di
0 Comments